Kliknutím zde přejdete na BrainMarket.cz

Omega 6

Omega-6 mastné kyseliny jsou polynenasycené mastné kyseliny, které se vyskytují v rostlinných olejích. Tělo je nedokáže vytvořit samo, pro je důležité je přijímat v potravě. Tyto tuky se využívají primárně pro energii.

Omega-6 se vyskytuje v oříšcích a nic extrahovaných olej, semínkách, sójovém oleji, hovězím a kuřecím mase. 

Omega-6 snižuje riziko srdečních onemocnění pomoci snížení hladiny cholesterolu v krvi. Reguluje metabolismus těla. Snižuje riziko rakoviny. U žen zmírňuje symptomy PMS. Snižuje bolest nervů.  Udržuje zdraví kostí. Podporuje funkci mozku. 

Při nedostatku Omega-6 mastné kyseliny dochází k abnormalitě jater a ledvin, depresi, suché kůži nebo k snížení funkce imunitního systému. 

Omega-6 je zdravá pouze v menším množství, velké množství může způsobit vážné problémy mezi které patří riziko vzniku zánětu a zvýšení rizika srdečních onemocnění nebo zvýšení rizika rakoviny, astma nebo artritidy. 

Vyhledejte složení

1 2 3 4 5 6 a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z

Blog

Lipozomální vitamín C
Lipozomální vitamín C
Vitamin C (kyselina askorbová) je vitamin, který vaše tělo potřebuje k tvorbě krevních cév, chrupavek, svalů a kolagenu v kostech. Je také nezbytný pro proces hojení vašeho těla. Můžeme jej najít v potravinách jako jsou sladké brambory, paprika, melouny, citrusové plody, červené zelí, kiwi nebo chřest. 
N-Acetyl cystein (NAC)- „SUPERMAN“ mezi antioxidanty
N-Acetyl cystein (NAC)- „SUPERMAN“ mezi antioxidanty
N-acetyl cystein je antioxidant s četnými pozitivními vlivy na naše zdraví. Pomáhá chránit naše plíce, mozek a srdce. Bojuje proti infekcím a zánětům. Zvyšuje hladinu glutathionu a tím chrání tělo před oxidačním stresem, který bývá příčinou chronických onemocnění. V dnešním článku se dočtete o jeho benefitech, dávkování a případných vedlejších účincích.
Vše co potřebujete vědět o vitamínu K
Vše co potřebujete vědět o vitamínu K
Většina lidí o vitamínu K2 nikdy neslyšela. I přesto, že hraje tento vitamín zásadní roli v mnoha aspektech našeho zdraví, je v naší stravě vzácný a dosud mu nebyla věnována velká pozornost. Vitamín K objevil zubař Weston Price, který na počátku 20. století cestoval po světě a zkoumal vztah mezi stravou a nemocemi v různých částech světa. Zjistil, že přirozená, neprůmyslová strava měla vysoký obsah určité živiny, která podle všeho poskytovala ochranu proti zubnímu kazu a chronickým nemocem. Věří se, že právě tato tajemná živina byl vitamín K2.
Omega-3 nenasycené mastné kyseliny
Omega-3 nenasycené mastné kyseliny
Omega-3 mastné kyseliny jsou známé kvůli jejich dobrému vlivu na naše zdraví. V těle působí pozitivně na kardiovaskulární systém, pomáhají při budování svalové hmoty a příznivě ovlivňují naši náladu. Poněvadž si lidské tělo neumí vytvořit omega-3 mastné kyseliny, označují se tyto kyseliny jako „esenciální“, což znamená, že je musíme získat ze své stravy.